Tuesday, November 01, 2005

Eurobilltracker

Ik moet de naam Eurobilltracker meer in mijn blog verwerken. Gisteren was er namelijk een mededeling in verschillende media dat er minder dan 30 procent van de eurobiljetten die in omloop zijn in nederland gedrukt zijn in nederland.
Als bron werd vermeld een groep enthousiaste mensen die via Eurobilltracker site dit bijhouden.
Dit had als gevolg dat er aardig wat nieuwe nederlandse users bij de site zijn gekomen. Allemaal welkom.
Hier is ook op het forum over gesproken en voor de gein had FVS op Eurobilltracker zitten googlen en hat verschillende hits, op de tweede pagina stond zijn site en de blog van Rufes en Cornjac.
Ik was ook benieuwd of ik ook te vinden was op het woord Eurobilltracker. Ik had bij google 44 pagina's, maar deze blog stond er helaas niet bij.
Vandaar dat ik in deze post een paar keer Eurobilltracker heb gebruikt. Misschien kom ik nog aan mijn eerste Referer :-)

No comments: