Wednesday, November 23, 2005

Zeven hits voor cornjac

Hoewel het voor mij (volgens NIG) het de laatste dag was om een hit te bemachtigen (or it's a dry spell ;-) ) zit ik nog steeds te wachten op een hit.

Cornjac daarintegen heeeft er vandaag helemaal geen problemen mee. hij heeft er zelfs zeven gevonden. Ik weet niet hoeveel biljetten hij hiervoor nodig had. maar het is een enorme hitregen :-) gefeliciteerd hiermee cornjac.

Hoewel het niet nodig was om mijn stats bij te werken, had ik toch even een kijkje genomen op de site van Rubia. Versie 1.42 van NIG is uit. Rubia herinnerde zich dat het al een tijdje mogelijk was om op de postcode te sorteren en ze heeft een nieuwe pagina bij de HTML sats toegevoegd. Varia

Door de nieuwe stats ben ik wel erachter gekomen dat ik inmiddeels de 400.000 euro aan waarde gepasseerd ben. He kan het zijn dat er zo veel geld door mijn vingers is gegaan en ik nog steeds een arme sloeber ben :-)

Euroblaster heeft veel meer biljetten door zijn vingers laten stromen. Hij hoeft er nog maar 505 en dan heeft hij zijn 100.000ste biljet ingevoerd. Ik denk dat dit volgende week gaat gebeuren.
Westinghouse heeft in de tussentijd niet stil gezeten. Hij heeft er inmiddels al 103367

No comments: