Tuesday, November 08, 2005

Westinghouse heeft nog steeds de leiding

Westinghouse heeft weer wat ingevoerd en heeft zijn voorsprong uitgebouwd.
Het verschil met Euroblaster is nu 121 biljetten. Westinghouse heeft nog 2020 biljetten nodig om de 100.000 te bereiken.

Ik wacht nog steeds op het antwoord van Euroblaster. Ik denk dat hij wel druk bezig is om biljetten bij elkaar te sprokkelen.

Gisteren sprak ik met Rufes over de duraties van de biljetten. We hadden over de hits die het langst en het kortst onderweg waren. Waarschijnlijk moeten we wat aansnijden op de IRC, want vandaag had hij twee mooie hits. Aan 1 hit zat een Luchtje aan :-) (User Luchtje had hem eerder ingevoerd) en de andere was maar liefst 620 dagen onderweg. Misschien is dit voor een ieder een uitnodiging om op de chat tekomen en een onderwerp aan te snijden :-)

Mijn oog viel gisteren ook op deze hit. Coastal was als het ware bij de buren geweest om te gaan lunchen en heeft gelijk een hit. Nog geen eens met een Nederlander maar met de Belg Wally, die het biljet in Laken - Belgie heeft ingevoerd. Misschien moet ik Coastal maar een eens bij mij uitnodigen :-) maar een opgezette hit geld niet :-)

No comments: