Wednesday, November 30, 2005

Een hit om in te lijsten

Vandaag kwam ik laat thuis, en toen ik de computer opstart verwelkomde cornjac me gelijk met de felicitaties van "de mooie hit". Ik had mijn mail nog niet bekeken, maar cornjac maakte me wel he erg nieuwschierig en ging gelijk naar mijn gegevens op de EBT site toe. Apila^, de nummer 1 van Finland had een biljet van me gevonden in Helsinki. Wel 1523 hier vandaan. Hij heeft er 396 dagen over gedaan. Zo'n hit doet iedereen natuurlijk in de wolken steigen, het heeft me een hele hoop vreugde gegeven.
Het is misschien zeer frapant maar gisteren sprak ik op de IRC chanal #ebt.nl met Davy over zijn finse hit en hij vroeg me of ik al een hit had met dat land. Het is de zoveelste keer dat de gesprekstof op de chat de dag daarop actueel word. Ik ga nu alvast bedenken waar ik het morgen over ga hebben :D

Toen ik een beetje bij was gekomen, ging ik mijn biljetten, die ik op het werk had genoteerd, invoeren. Hier zat oo een hit bij. Bean had 1 van de biljetten al in Franeker ingevoerd. Dit is mijn tweede Hit met Franeker.

No comments: