Thursday, December 08, 2005

Hoog tijd voor een update

Het is al weer een paar dagen geleden dat ik een stukje hier heb geschreven. Ik heb het een beetje druk met andere dingen. Dus het is hoog tijd voor een stukje want in de afgelopen tijd is er aardig wat gebeurt op EBT gebied.

Zo heeft HBoZ de 12.000.000ste biljet van EBT ingevoerd.

Ik zelf had de afgelopen drie dagen elke dag een hit. Eergisteren had ik een biljet gevonden die Australiarno al eerder had ingevoerd en hoppa had gisteren en vandaag een biljet van mij gevondenop Zaventem. Vele vroegen zich al af waarom er nog geen Luchthaven - luchthaven hit was. dus Schiphol Zaventem en nu gelijk twee hits achter elkaar. Ik denk niet dat de biljetten via de lucht naar Zaventem zijn gegaan, daar ik de biljetten niet op het vliegveld zelf invoer, maar je kan het nooit weten.

In deze (voor mij) drukke tijd is Westinghouse op het forum een Postcode Bingo begonnen en De Slak wilde graag weten hoeveel hitpartnerss van mij maar 1 hit hadden, dus waar ik de enigste was met wie die persoon een hit had. NIG kon niet aan alle vragen voldoen, dus ik moestzelf even spitten :-) Mijn taak is volbracht en heb de gegevens in de desbetreffende tread geplaatst.

Zo, dit was weer een kleine update

No comments: