Friday, December 09, 2005

Eindelijk een hit tussen Fons en bhoeyb

Vandaag was het geluk weer met mij. Ik had een biljet ingevoerd die Jecootje maar liefst 551 dagen eerder ook had ingevoerd in Tilburg. Dit is onze tweede hit met elkaar.
Deze hit betekende wel dat mijn streak (opeenvolgende dagen met hits) wordt doorgezet. Ik sta nu op 4 hits in 4 dagen. Hopelijk (ben bang van niet)krijg ik morgen ook een hit.
bhoeyb kwam een klein uurtje geleden op de IRC chat (#ebt.nl) om met vol trots te laten zien dat hij eindelijk een biljet van Fons heeft gevonden. Deze hit was voor beide een hele grote wens en iedereen vroeg zich af waar deze hit bleef.
Fons was er denk ik ook van geschokken, want gelijk na deze hit ik hij aan het invoeren gegaan en heeft er gelijk 3 hits bij gevonden. Al met al was het een zeer hitrijke dag

No comments: