Wednesday, December 21, 2005

Hoog tijd voor een update

Ik kijk regelmatig naar de site van Rubia. want ik ben zeer benieuwd wat voor een nieuwe ontwikkelingen ze heeft bedacht voor de statistiekprogramma NIG. Op haar site zag ik dat je de versie 1.44 kon downloaden voor een test. Ik, als fanatiek NIG aanhanger, ging natuurlijk gelijk uittesten.
Een dag later, na het checken van mijn mail en het invoeren van mijn biljetten zag ik dat test b te downloaden was van versie 1.44. Dit deed ik natuurlijk ook en daar ik de dag daarvoor niet de nieuwsste cvs lijst had gedownload besloot ik dat nu wel te doen. Toen ik bij 'mijn biljetten' was aangekomen zag ik tot mijn grootte verbazing dat in tussentijd Wimpie1952 een biljet van me had teruggevonden. Dus idd tijd voor een update :-)

Vandaag ben ik de mijlpaal van 30.000 biljetten (invoer) gepasseerd en biljet no. 30030 was al door Stadiljus ingevoerd. Dit was de 4de hit tussen ons. Hij (Zij) had ook mijn 100ste hit voor zijn rekening en dit is mijn 125ste hit.

De statistieken kunt U hier vinden.

No comments: