Monday, November 07, 2005

De strijd naar de 100.000

Wie gaat er winnen, Euroblaster of Westinghouse.

Vorige week heeft de Groninger Westinghouse de 10de plaats internationaal behaald. Gisteren stond hij zelfs op de 9de plaats. Tijdens mijn invoeren zag ik dat mijn provinciegenoot Euroblaster de 9de plaats weer had terug veroverd. De stand stond toen op 97859 - 97690 biljetten. Dus een verschil van maar 169 biljetten.

Het lijkt erop dat ze zamen strijden om wie het eerste de 100.000 biljetten gaat berijken. Ik ga hier een verslag schrijven over de verschillende standen. Het kan volgens mij per uur veranderen. Want Westinghouse heeft er al weer in de korte tijd al weer 57 biljetten ingevoerd en staat nu op 97747. Ik ga dit niet tot op de minuut bijhouden maar ik hou je op de hoogte en doe regelmatig verslag van deze strijd.

De prijs is een hit met mij. Ze moeten de hit zelf wel zelf zoeken :-)

Het is nu 20:00 uur. Westinghouse heeft weer een paar biljets gevonden. Ik zag het want hij had weer twee hits. Ondertussen is hij Euroblaster ook met een neuslengte voorbij gestreden en laat Euroblaster met 8 biljetten acher zich. Wat is de tegenmove van Euroblaster? Het wordt tot het eind uitgevochten :-)

No comments: