Friday, November 18, 2005

NIG versie 1.40 is online

Na een tijd afwezig geweest te zijn geweest, kan je weer de porgramma NIG op de site van Rubia / Bobtail downloaden.

Zij heeft weer een nieuwe versie gemaakt. 1.40 Kennelijk is ze er in geslaagt om de problematiek van de triples (en verdere meerder hits) te verwerken in haare stats.
Ik heb er nog geen last van want mijn resultaat is:

Normal hits: 113
Triples: 0
Quadruples: 0
Pentuples: 0
hextuples: 0

Ik zit nog steeds te wachten op mijn eeste triple, maar die zijn niet zo snetl gevonden :-)
Denk je alles gehad te hebben, dan bedenkt Rubia nog een ander spelletje. Hit Bingo. Hier moet je een kaart volspelen wat betrekking heeft op de hits. Het gaat uit van de combinatie afstand en aantal dagen dat de hit onderweg is. Ik ben bijna halveweg. Zie hier mijn kaart :-) Ik heb hier de standaard kaart gepakt die NIG genereerd. Dit wil zeggen een grid van 8 bij 8 met een afstand van 50 KM/Dagen

Texacoboy heeft de weg naar de EBT ook weer gevonden, Hij is er een hele tijd uit geweest. In zijn periode van afwezigheid heb ik hem ingehaald, maar hij voert weer in als een speer en heeft gelijk al een hit gevonden. Ik moet weer op mijn hoede zijn voor hem. Maar ja. Ik kan geen biljetten drukken om hem voor te blijven :-)

No comments: