Monday, November 14, 2005

Wordt het een Schildpad - Haas finisch. Nee dus :-)

In de strijd om de mijlpaal 100.000 te bereiken heeft Westinghouse nog maar 1 biljet nodig om dit te behalen.. Hij staat op een zeer mooi totaal van 99999.
Ik weet niet wat zijn plannen zijn, maar hij heeft nog genoeg tijd. Euroblaster (die ik met zijn invoer beslist geen schildpad wil noemen)heeft nog aardig wat om in te voeren. Hij staat op 98610.
Ik denk dat Westinghouse zit te genieten op de 5 negens, voordat hij 1 biljet gaat invoeren. Misschien gaat hij er wel meer tegelijk invoeren of hij gaat ook even van de 100000 genieten. Ik gun hem natuurlijk alles van harte.

Het is nog niet gestreden, dus ik kom nog terug hierop.

Westinghouse kan vlugger invoeren dan ik kan typen :-)
Ik ging terug naar de EBT site en zag dat hij al de mijlpaal van 100.000 met meer dan 80 biljetten had overschreden.

Westinghouse, van harte gefeliciteerd met het behalen van de 100.000. Een enorme prestatie.

No comments: