Tuesday, November 08, 2005

Eindelijk weer een internationale hit

Zie je wel dat het chatten op de IRC #ebt.nl helpt. Gisteren deed ik me beklag dat ik al een hele tijd geen internationale hit had en voila. Vandaag is er een Belg die één van mijn biljetten heeft terug gevonden. Het was Molvider uit Beervelde. Een plaatsje in Oost Vlaanderen. Dit betekend gelijk dat ik mijn 3de provincie scoor in België.
Molvider heeft een mooie hitratio. hoewel hij al in augustus is van de partij is, heeft hij nog maar 44 biljetten ingevoerd (Ik ben blij met elk biljet, m.u.v. fakers, dat in het systeem is ingevoerd) dus heeft hij/zij een hitratio van 44 :-)

Ik heb bijna al mijn statistieken bijgewerkt. Alleen mijn lijstje met de gemiddelde snelheid moet ik nog posten, maar het forum wordt geupdate en is momenteel uit de lucht. Ik moet dus even geduld hebben.

PS. Westinghouse is weer een beetje uitgelopen en staat nu op 98189. Euroblaster blijft nog steeds staan op 97859. Ik hoop dat hij morgen toeslaat

No comments: