Thursday, November 10, 2005

Alles internatiolaal

Nu vallen bij mij de Belgische hits me om de oren. In twee dagen 2 hits met een Belg. Dit keer !Pr@tfl@s! een biljet bij zijn ouders opgeschreven in Onze Lieve Vrouw Waver. Via NIG kwam ik er achter dat dit een plaatsje moet zijn in de provincie Antwerpen. Deze provincie had ik al dus ik blijf bij de Belgische Bingo op 3 staan.

Al een paar dagen is de site van Rubia, van het statistiek programma NIG, al niet meer te berijken. Ik hoop echt dat dit tijdelijk is.

Vandaag was er ook een hit te zien waar drie verschillende vlaggetjs achter wapperde. Volgens mij is dit de eerste Triple die in drie landen (af te lezen aan de hits) is geweest. Hoewel het alleen door Finnen is ingevoerd is het biljet in Finland, Estland en Rusland geweest.

Stadiljus is denk ik in Cuba. Hij heeft vandaag een NL - Cuba hit gescoord. Deze heeft de 7640 km afgelegt in maar liefst 49 dagen. een echte speedy.

Tot slot nog even bijpraten met betrekking tot de mijlpaal 100.000. Westinghouse gaat als een speer, maar Euroblaster heeft ook wel wat ingevoerd vandaag. De stand is nu 98739 - 98179. Euroblaster heeft een gat laten vallen van 560 biljetten. Een aardig gat, maar ik heb een kleine hoop dat Euroblaster flink wat biljetten in het weekend kan vinden

No comments: