Saturday, November 26, 2005

Hit 114 is binnen

Gisteren had ik al mijn 114ste hit gescord, maar nadat ik mijn stats had bijgewerkt, vielen mijn luiken dicht. Op deze hit had ik maar liefst 10 dagen op moeten wachten. Het was al weer een hele tijd geleden dat ik zoveel geduld op moest brengen. Ik had verwacht dat mijn gemiddelde wachttijd omhoog zou gaan, maar gelukkig bleef die op 7.9 dagen. Volgens NIG komt de volgende hit op 3 december :-)

Het desbetreffende biljet was al eerder door cornjac ingegeven, Cornjac maakte ons allemaal jaloers met zijn mooie hitregen van een dag daarvoor. Vandaag zet hij zijn streak (aantal aansluuitende dagen met één of meerdere hits) voort en staat als het goed is op 5 dagen en 13 biljetten.

Vóór het opmaken van de Top 10 van NH was Euroblaster gestrand op 99995 biljetten. Inmiddels heeft hij er wat meer gevonden en is hij ook de mijlpaal van de 100.000 gepasseerd. Euroblaster gefeliciteerd hiermee

No comments: