Sunday, November 13, 2005

Rustig na een eneverende week

Ik meld vandaag dat ik eigenlijk niets te melden heb.
Hoewel er gestaagt ingevoerd word en regelmatig hits voorbij gaan zie ik vandaag geen byzondere dingen.

Zelfs kan ik geen veranderingen melden in de strijd van Westinghouse en Euroblaster. Maar ik had belooft om julllie op de hoogte te houden. Vandaar dat ik dit stukje over niets schrijf.

Rufes heeft in zijn weblog een overzicht gemaakt wat er allemaal gebeurt is in deze week.

Update Westinghouse heeft toch nog ergens 55 biljetten gevonden. Hij staat nu op 99778 en heeft nog maar 222 biljetten nodeg. Ik dank dat het voor hem morgen al een feit is.

Update op 23:20 Westinghuse heft weer een aantal biljetten gevonden en staat nu precies 1500 biljetten voor op Euroblaster. Misschien gaat hij vandaag wel de mijlpaal halen. hij hoeft nog maar 113 biljetten te zieken. De stand is nu 99887 om 98387

No comments: