Wednesday, November 02, 2005

Verrassing van aron

Gisteren spraken we op de irc chat #ebt.nl een beetje over met welke toppers we een hit hadden. Ik dacht dat nog tweee mensen moest hebben (aron en HNL) om de volledige top 10 als hitpartner te hebben.

Vandaag werd ik verrast door een hit met aron :-) Hij heeft een biljet van mij teruggevonden. Hij had er 334 dagen over gedaan om de 168 km af te leggen.

Ik heb gelijk mijn statistieken bijgewerkt en daarin blijkt dat ik al een hit met aron had :-)

Als ik het nu hier nu over HNL heb dan heb ik misschien morgen een hit met hem :-)

Minimeeting op de chat
Voorafgaande van de meeting van aanstaande zaterdag is er straks om 20:00 uur een chatsessie. Giberski, 1 van de mede organisatoren, is ook van de partij en wek kunnen op hem vragen sturen. Ik ben denk ik ook van de partij

No comments: