Monday, October 31, 2005

Dat was even schrikken

Dat was even schrikken, niet omdat het halloween was, maar iemand kwam me gelijk bij binnenkomst (en na het opstarten van mijn computer) vertellen dat ik de biljetten doe goede kant op stuur :-) Het was Fons die via de MSN kwam vertellen dat hij een biljet die ik 240 dagen eerdar had ingevoerd in zijn handen had gehad.
Ik had me mail nog geeneens gelezen en ben toen natuurlijk snel gaan kijken.
Het was onze eerste hit tussen ons. Het werd hoog tijd ;-)

Voordat ik mijn statistieken in orde ging maken, ging ik nog even mijn biljetten invoeren. Hierin was ook een biljet die al in het systeem zat. Hij was door dccm uit Amsterdam ingevoerd. Was een biljet dat bepaald niet van snelheid hiels, want hij hat de 13 km die hij had afgelegd in maar liefst 361 dagen gedaan. Dit is al mijn vierde biljet die met een gemiddelde snelheid van 0.04 km per dag reist.
Door dit alles is mijn gemiddelde snelheid wel naar een dieptepunt gagaan, nl. 0.47 km per dag. Maar dat mag de pret niet drukken :-)

No comments: