Tuesday, October 11, 2005

Een biljet met een stip in de O

Vandaag, tijdens het invoeren van de biljetten op mijn werk, kwam ik een 5 euro biljet tegen met een stipje in de letter O van E U R O. Ik wist dat team ans dit teken gebruikt op de biljetten te merken, maar daar ik gisteren al een hit met ans had, durfde ik niet te dromen dat ik weer een hit met team ans had.
Thuis aangekomen, toen ik de biljetten daadwerkelijk op de site invoerde, bleek dus inderdaad dat ik een hit met ans had. Nora had dit biljet iets meer dan honderd dagen geleden ingevoerd :-)

Ik had verhoopt dat ik een plaatsje ging stijgen in de internationale ranglijst, daar dat Texacoboy al maanden niet meer had ingevoerd en ik hem/haar maar tot 20 biljetten was genaderd. Ik heb hem/haar wel ingehaald, maar de massainvoerder yonsek uit spanje had ons allebei ingehaald. Dus ik blijf op plaats 57 staan

No comments: