Saturday, October 22, 2005

Weer een zondagse hit

Vandaag was ik even weg geweest. Ik kwam pas laat terug. Via de MSN werd ik door cornjac gefeliciteerd met mijn hit. Ik had zelf nog niet op de site gekeken en mijn mail doorgenomen, dus het was een zeer aangename verrassing.

Ik, nieuwschierig dat ik ben, ging gelijk op de site kijken, en ja hoor, Smike had een biljet van me gevonden. Het was een langzame biljet. Het heeft de 12 KM die hij heeft afgelegt in maar liefst 298 dagen gedaan. dwz 0.04 KM per dag. Ik heb nog twee andere biljetten / hits die zo langzaam zijn.

Smike staat op plaats 41. Na een hele lange tijd kan ik zeggen dat ik weer een hit heb met de top 50 van NL. Nu heb ik met 23 mensen een hit.

Vorige keer wierp ik een blik op de EBT tool. Daar zag ik dat ik relatief veel hits heb op zondag. Ik heb nu 11 hits op deze dag en mijn invoer is maar 377 biljetten. Dat maakt een hitratio van 34.27 :-) Als ik wat meer tijd heb ga ik kijken hoeveel van deze actief en heoveel passief zijn. Waarschijnlijk moet ik dan alle hits stuk voor stuk af, want zowel NIG als de EBT toel voorziet nog niet in deze mogelijkheid

No comments: