Sunday, October 16, 2005

Een zondagse hit

Gisteren had ik nog een biljet in ontvangst genomen, maar dat het hoog tijd was om mijn computer eens weer te defragmenteren, kon ik het biljet nu pas invoeren.
Na het defragmenteren gaat alles weer een beetje soepeler. ook de hits vallen makkelijk :-)

Het was een biljet die FVS eerder had ingevoerd. Het biljet heeft de 131 km precies in 262 dagen gedaan. dus 1/2 KM per dag. Dat is ook precies het gemiddelde van al mijn hits.
Dit was mijn 5de Heemskerkse hit. Mijn Heemskerkse hitratio is op 112.60. Dat is ontzettend laag want in het totaal sta ik op 256.52
Misschien moet ik toch meer biljetten gaan sprokkelen in Heemskerk :-)

Met FVS heb ik twee hits 1 Almelo Schiphol hit en 1 Almelo Heemskerk hit.
De statistieken geven voor beide hits een afstand aan van 131 KM. Dus ik rij dagelijks voor niets een half uur in de auto :-)

No comments: