Wednesday, August 31, 2005

Wisi denkt aan mij

Nu kan ik de grafieken, die Wisi voor ons maakt (via een tool) eindelijk ook zelf zien. Deze grafieken kan ik wel zien :-)
Moet nog wel een beetje via een klein omweggetje binnenhalen, maar het resultaat is idd mooi.

Nu zie ik twee pijltjes bij jabosa2. dit komt omdat ik al mijn hits heb ingevoerd en ook jabosa2. dus er komt twee maal de regel Burdie -> jabosa2 in de lijst voor.
Ik neem aan dat hier wel een oplossing ooor komt. Alles is in een zeer goede ontwikkeling.

Nu realiseer ik me ook, dat als twee top 10 leden van een provincie een hit met elkaar hebbtn, dat die natuurlijk dubbel tellen in de statistieken.
Ik houd dit in mijn achterhoofd en doe er verder niets mee. want om dit uit te filteren is volgens mij een inmense klus, en als de samenstelling van de top 10 wijzigt moet je weer helemaal overnieuw beginnen.

No comments: