Friday, August 19, 2005

Meeting en Mijlpaal

De 'Place to be' voor de EBTer is Helsinki. Daar is vandaag de Internationale EBT-meeting begonnen. Ik zit (mede door gebrek aan geld en tijd) helaas nog in Nederland.
Deze meeting heeft een paar tijdelijke Finnen teweeg gebracht, Gisteren waren Elmo en bhoeyb tijdelijke Finnen en vandaag kwam ik er achter dat BalieBennie een tijdelijke Fin is geworden :-)

Ik kan jullie weinig vertellen over de meeting, maar als ik wat te horen krijg, dan meld ik me hier.

Vandaag heb ik een mijlpaal bereikt. Ik hebb de 25000 ste biljet ingevoerd. Voor een arme kerel als ik een hele prestatie. Met al die biljetten heb ik 90 hits gescoord. De laatste hit is al weer van d 15de, dus er mag best wel een hit binnenkort bij mogen komen. Het zou een hele mooie verjaardagshit kunnen zijn :-)


Ik heb vandaag Rubai/bobtail ook nog een paar Ierse plaatsen gestuurd voor de NIG. Fjon had namelijk zijn nieuwe stats geplaatst en kon ik weer een paar plaatsen aan het lijstje toevoegen. Helaas zijn er nog redelijk wat plaatsen in Ierland met dezelfde naam, dat wordt dan moeilijk welke naam je gebruikt voor welke County.
Fjon heeft namelijk twee biljetten van het plaatsje Monkstown. Nu heb je twee Monkstown's 1 in Cork en 1 in Dublin. Ik heb (volgens de wikipedie site) gekozen voor Cork, maar Fjon heeft ze in County Dublin ingevoerd.
De lijst is makkelijk door iedereen aan te passen,. Ik ga proberen Fjon de niuewe lijst toe te sturen

No comments: