Wednesday, August 10, 2005

Hit 88 is binnen

Vandaag heb ik een biljet gevonden van MM8_NL uit Purmerend. Het is onze tweede tweede hit met elkaar. Dit keer heeft het biljet er maar lieftst 161 dagen over gedaan om de 26 KM te overbruggen. De vorige biljet had er veel meer vaart in, die had maar 22 uur nodig :-) Het was dan ook mijn snelste hit. Die vorige biljet was eerst automatisch gemodereeerd (bot doet dat bij alle biljetten die binnen de 24 uur voor de tweede maal wordt ingevoerd), maar daar ik niet degene was die het biljet gebracht heeft, en MM8_NL niet diegene was die het biljet bij mij heeft opgehaald, (Dus een derde persoon was in die tussentijd de eigenaar van dat biljet) heb ik de hit via het forum op kunnen zetten van gemodereerd naar interessante hit.
Toen ik het op het forum had geschreven was het in 'no time' voor elkaar. Dit houdt in dat de site zeer goed wordt bijgehouden.

Daar er door zo veel mensen goed werk op de site wordt afgeleverd, voel ik mij min of meer genoodzaakt (Nee hoor, ik doe het gewoon graag ;-) ) om na elke hit statistieken bij te werken en te plaaten op het net.

Door mijn 88ste hit heb ik precies een hitratio van 280.00. Dat valt makkelijk te onthouden :-)

No comments: