Tuesday, August 09, 2005

Belgische provincies ook al zichtbaar in NIG

Zoals gewoonlijk voer ik bij thuiskomst mijn biljetten in. Ik haal mijn e-mail op waarmee ik de gegevens van de biljetten van mijn werk naar huis stuur.
Bij de e-mail zat ook berichtje dat ik een persoonlijk bericht had van iemand van het EBT-forum.
Dus ga ik na het invoeren van mijn biljetten gelijk naar het forum waar de persoonlijk berichten zijn. Het was een PM van hailtotheking. Hij adviceerde mij om een PM te sturen naar 'de Slak' die had hem ook al een paar keer geholpen als het om Belgische provincies ging.
Als antwoord had ik hem gestuurd dat het ging om een lijst met alle postcodes en provincies van België en dat Nick6502 al een lijst had met alle belgische codes en dat hij bezig ging om daarbij alle Provincies bj te zoeken.
Hierna ging ik naar het forum toe en zag dat Nick6502 snel werk had verricht, want hij had zijn lijst al verzonden naar Rubia/bobtail. Hij zei met een lach dat waarschijnlijk in de volgende versie de Belgische provincies er wel in zouden zijn gebakken.
Ik ging even de site van Rubia checken en tot mijn stomme verbazing zag ik dat Rubia ook zeer snel te werk is gegaan, want de belgische codes waren er al ingebakken.
Dit had ik gelijk gemeld op het forum. Nick6502 had wat problemen ermee, want hij kreeg geen belgische provincies te zien. Ik had gezegt dat ik ze wel bij mijn
Statistieken in de sectie van mijn hitlokaties wel had gezien.

Ik had er ook bij gezegt dat Bobtail op de IRC Chanal was van #ebt.
Even later kwam Nick6502 op de chanal en toen heeft hij alles opnieuw gedownload en geïnstalleerd en toen werkte ook alles bij hem.

Zo zie je maar dat internet een snel medium is :-)

No comments: