Wednesday, August 10, 2005

Voor de derde keer stats bijwerken :-)

Druk bezit met allerlij dingen. Ik was namelijk op zoek naar een "Bundesland" Dankzij Balibennie lieten mijn statistieken zien dat ik met 3 duitsche bundeslanden een hit heb. Maar toen ik op de duitse forum keek had ik neer gezet dat ik 4 Bundesländer had gevonden.
Bij het lijstje miste ik ook één duitse hit.
Alle gegevens moeten kloppen, dus ik ben op onderzoek uit gegaan. ~LeuBs~ had maar de eerste twee cijfers van de 5 cijferige postcode neergezet. Dit was zijn vaste Invoerplaats, maar was wel de redenen dat deze hit niet op het lijstje zichtbaar was.

Het plaatsje Mülheim had ik onde Baden-Württember geplaatst, dit kon BaliBenie ook beamen, maar naar de verdere details te kijken bleek Helge de plaats Mülheim an der Ruhr te bedoelen, en dat ligt inderdaad in Nortrhein-Westfalen te liggen.
1 opluchting voor BaleBennie, want er zat geen fout in zijn lijst, en een kleine tegenvaller voor mij :-)

Nu moest ik naar de Duitste forum om het een beetje uit te leggen en gelijk een klein beetje promote te maken voor het programma NIG :-) maar duits is nooit mijn sterkste kant geweest, vooral niet het schrijven. Het is kennelijk duidelijk over gekomen want Mapei (degene die de Bundesländer Bingo bijhoud had het gelijk gezien en meteen het lijstje aangepast :-)


Druk bezig met mijn steenkolenduits kreeg ik in mijn oor gefluisterd dat ik een hit had. Even het stukje afmaken van de duitse forum en toen snel gekeken :-)

Ans had een biljet van me gevonden, dit brengt de stand op 89 hits en het was onze negende gezamelijke hit. Ze haald bijna Euroblaster in waar ik 10 hits mee heb.

Deze hit betedende wel dat ik mijn stats moest bijwerken en een stukje schrijven in de weblog :-)

Ach, het houd ons van de straat

Als dank heeft de duitser Schach mo ook ingehaald en sta nu op plaats 52. Daar valt ook wel overheen te komen

No comments: