Tuesday, August 23, 2005

Gisteren kwam hit nummer 91 binnen

Gisteren was ik op de bank in slaap gevallen. Gelukkig werd ik net op tijd wakker voor om naar mijn werk te gaan. Toch had ik even snel tijd om de mail in te kijken (de computer stond nog aan :-( )
In een oogwenk zag ik dat ik een berichtje had van de EBT-site. Er was een biljet van me terug gevonden :-)

Flyingswing heeft zijn eerste hit na 40 biljetten gekregen en ook nog wel een zeer toepasselijke 1 uit Schiphol :-) Het was een redelijk rappe biljet, hij heeft de 116 km afgelegd in 28 dagen, dat is iets meer dan 4 KM per dag.

Ik heb net mijn stats bijgewerkt en zijn weer te bewonderen :-)
Ik had dit keer 7 dagen moeten wachten, Ik begon me al een beetje ongerust te maken, maar hij is nog binnen de planning gevallen. De volgende wordt verwacht op (ik hoop voor) 1 september.

De hitratio van de totale EBT is in die 7 dagen flink naar beneden gegaan en staat nu op 390.3. Waarschijnlijk heeft de internationale EBT-meeting die afgelopen weekend is gehouden er iets mee te maken. Er waren n; een flink aantal hits door 'tijdelijke' finnen gemaakt :-)

Vandaag is €urorulezz ook een weblog begonnen. Ik heb hem bij mijn links hiernaast gevoegd

No comments: