Wednesday, August 10, 2005

Ook de Duitse bundeslandes uitgesplitst

En ja hoor, zoals het wel vaker voorgekomen is, moet ;-) ik mijn statistieken weer aanpassen net nadat ik ze helemaal heb uitgewerkt. Dit keer was het niet Rubia's schuld, en helaas was het ook niet een hit, maar dit keer kwam BaliBennie me via MSN vertellen dat hij een lijstje had gemaakt van de Duitse Bundeslanden.

Hij vroeg aan mij of er al iemand met andere postcodes bezig was van andere landen. Hij had namelijk een lijstje gemaakt van de Duitse bundeslanden.
Hij heeft mijn stats gezien en zag dat ik geen biljetten in duitsland had ingevoerd.
Ik zei tegen hem dat ik wel duitse hits had, toen stuurde hj me een lijstje op van de duitste bundeslanden. Die kan ik gelijk gebruiken.

Nu telt volgens de lijst duitsland 28 bundeslanden, daar er in werkelijkheid maar 16 zijn. Dit komt omdat een aamta; codes in meerdere Bundeslanden voorkomen. Mischien heeft Rubia hier een oplossing voor, maar zij heeft de lijst nog niet gezien. Zij zit waarschijnlijk niet achter de computer en heeft de lijst die BalieBennie haar gestuurd heeft nog niet opgehaald.

No comments: