Tuesday, August 30, 2005

Nieuwe grafieken

Gisteravond was er een lichte paniek in de tent. Zowel het forum als de EBT site was niet te berijken. Avij, de webmaster was niet in de buurt van de server waar de site op staat, dus kon het niet direct verhelpen. Iedereen die nog biljetten had die moest geduld hebben tot vandaag.

Wisi heeft wat nieuws geproduceert. Mooie gravieken waar we een netwerk mee kunnen maken van alle hits.
Ik ben altijd in voor dit soort initiatieven en ben dus gelijk aan het typen gegaan. Was benieuwd wat het resultaat was. Waarschijnlijk zijn de aantal hits te groot, zodat de grafiek te groot word voor het forum, want ik hat het resultaat nog niet gezien waar mijn hits op verwerkt waren. Hier wordt denk ik vast naar een oplossing gezocht.

Ik kijk ook regelmatig of er nieuwe ontwikkelingen zijn bij het programma NIG want Rubia/bobtail blijft ook maar aan het door ontwikkelen. Tot mijn verbazing kon NIG ook een lijst produceren van hits die je zo in de lijst kon zetten van wigi's grafieken. Hoewel ik alles (min of meer) voor niets heb zitten uittypen, heb ik toch de nieuwe functie van NIG uitgeprobeert. Het resultaat was hetzelfde :-)


Gisteren kreeg ik ook een e-mailtje van Roy. Hij had vragen over de postcodelijst die ik gemaakt had voor NIG. Hij gaat denk ik de postcodes van Luxemburg voor NIG uitwerken. Dan kunnen we weer een land worden weggestreept en wordt NIG weer een stuk completer

No comments: