Friday, July 22, 2005

Statistieken Top 10 van Noord-Holland weer bijgewerkt

Het is vrijdag en er is een week omgegaan. Dat wil zeggen dat ik me bezig moet houden met de Top 10 van Noord-Holland. Het vergt toch wel redelijk wat tijd. Je bent niet zoveel tijd kwijt om de gegevens in een excelbestand te verwerken, maar er gaat redelijk wat tijd in zitten om de lijst helemaal cecuur en redelijk netjes op het forum te krijgen. Misschien krijg ik er handigheid in in hoe vaker ik het doe.

Bij deze statistieken moest ik helaas bij mij voor de weekstanden 0 hits invoeren. Dit betekend dat ik al meer dan 7 dagen droog sta. het wordt tijd dat ik weer een hit krijg.
dit betekend dat ik ook een tijd net de totale hitratio heb genoteerd, deze staat nu op 8899565 / 21280 = 418.21 Gaat dus rap naar beneden.

Bij de statistieken zag ik tot mijn schrik dat de Fin arto mij in rasse treden nadert. Hij staat nu op 23811 biljetten. iets meer dan 100 scheiden ons nog. Het kan niet lang meer duren voordat hij mij heeft ingehaald. Ik zag hem gisteren eigenlijk voor het eerst, toen stond hij nog onder Venga. Deze heeft hij/zij vandaag ruim ingehaaald. Hij heeft zijn statistieken geplaatst en daarin kan je zien dat hij op 7 juli pas 21836 biljetten had ingevoerd. Dat wil zeggen dat hij in slechts 14 dagen 1975 biljetten heeft ingevoerd.

No comments: