Monday, July 11, 2005

Hit 82 is binnen

Vandaag heb ik een biljet gevonden die Juud al eerder had gevonden. Dit is mijn 82 ste hit.

Na mijn statistieken gemaakt te hebben met NIG keek ik weer eventjes op de Site van Rubia / Bobtail. Ze heeft weer een nieuwere versie (123) van haar programma gemaakt. Ze heeft kleine aanpassingen gemaakt. Deze ga ik wel de volgende keer gebruiken. De stats staan er nu mooi op en ik doe er niets meer aan :-)


Qua invoeren van biljetten gaat het goed, alleen Venga voert evenveel in, wat neer komt dat het verschil tussen ons op 120 biljetten blijft hangen (in het voordeel van Venga)
Als ik naar beneden ga dan zie ik Tristar als een gek biljetten invoeren. vandaag of morgen neemt hij mij te grazen. Nu heeft hij cornjac al een plaatsje terug verwezen.

Het blijft toch een leuk iets.

No comments: