Monday, July 04, 2005

Hoog tijd voor een update :-)

Na een weekje vrij geweest te zijn (dus weinig invoer van biljetten van mijn zijde) had ik vandaag twee biljetten gevonden die al door anderen waren ingevoerd.

De statistieken bijgewerkt en toch maar even mijn blog bijwerken. (klik op de postingstitel voor het bekijken)
Tot mijn verbazing zag ik dat het al een aardig tijdje geleden was dat ik dit had bijgewerkt, dus heer komt een kleine recap.

Juni was een succesvolle maand (mijn succesvolste met 12 hits) maar de maand Juli beloofd ook heel wat te worden. Ik sta al op 4 hits deze maand, dat betekend 1 hit per dag :-). Mijn gemiddelde geeft aan dat ik om de 9.3 dagen een hit gekregen heb, maar na elke hit gaat dit getal, net zoals de hitratio naar beneden.

In totaal heb ik nu 81 hits en dat maakt een hitratio van 284.09. Zo laag ben ik nog nooit geweest.

De hitratio van heel EBT is ook aardig naar beneden gegaan. Deze staat op het ogenblik op 435.14.

No comments: