Friday, July 15, 2005

Hit 83 met Jojogirl

Vandaag mijn 83ste hit gescoord. Ditmaal met Jogogirl uit Voorschoten. HGet is haar 7de hit.

Ik heb via het forum vernomen dat Venga even op vakantie gaat. Dat is gunstig voor mij, want waarschijnlijk voert hij dan weinig biljetten in en grijp ik mijn kans om hem in te halen ;-)

Vandaag had ik aardig wat biljetten ingevoerd, want ik kreeg biljetten van een andere vestiging. Helaas heb ik met het inkloppen en versturen een fout gemaakt met het plakken en knippen, want 1 rijtje van 25 biljetten waren dubbel in mijn e-mail.
Ik weet zeker dat ik 1 biljet had waar een telefoonnummer (06) op stond. Dat had ik als opmerking erbij geschreven, maar die kwam niet meer in mijn lijstje voor.
Misschien kan ik dat ene biljet nog terugvinden wanneer ik weer op mijn werk ben en ga hem dan weer proberen in te kloppen

No comments: