Monday, July 25, 2005

Hit 85 is ook een feit

Ik weet niet of het een voorgevoel was, of misschien een stille wens, maar toen ik de biljetten op het werk in een excel bestand intoetste, dacht ik dat het al weer een paar hits geleden was dat ze een biljet van mij hadden gevonden. De laatste 5 hits had ik zelf gevonden.

Thuis gekomen ging ik gelijk mij mail controleren en tot mijn aangename verrassing was er een mailtje dat er een biljet van me was gevonden.
Speedster1712 had een biljetje gevonden in Duitsland. Dit is dan gelijk mijn 11de internationale hit. Ik heb 8 hits met Duitsland en 3 hits met Belgiƫ. Hij/Zij had het biljet al gisterenavond ingevoerd, maar daar ik gisteren er vroeg ben ingedoken kwam de aangename verrassing pas bij thuiskomst :-)

Vreemd eigenlijk dat ik drie post geleden maar uit ballorigheid de hitratio van de totale EBT ging noteren hier, en nu twee hits achter elkaar.

Over hits gesproken, ze vallen bij bosjes, er zijn al meer dan 4 pagina's aan hits voor vandaag. vooral ans, Hailtotheking en Aron zijn goed in de prijzen gevallen. Die laatste twee beide met 4 hits. Voor ans moet ik nog even tellen, maar die heeft wel vaker en meerdere hits op 1 dag gehad.

Edit: Het blijft wel moeilijk om up to dat te blijven want aron heeft zojuist zij 5de hit van de dag gescoord. Tussen neus en lippen ben ik ook de hits van ans geted. Die staat ook op 4 :-)

No comments: