Thursday, May 26, 2005

Twee hits op 1 dag

Vandaag werd ik weer blij verrast, want ik maar liefst drie mailtes in mijn bus van de Eurobilltracker site. Twee met de mededeling dat ik een hit had en 1 omdat cornjac me gefeliciteerd had via de PM van het forum.

Zoals gewoonlijk ga ik gelijk mijn statistieken bijwerken en op het forum plaatsen.
Nadat ik dit gedaan had ging ik nog even op de site kijken van Rubia, of ze misschien een nieuwe update had van haar programma NoteInfoGenerator. Dit was inderdaad het geval, want gisteren had ze versie 119 op de site geplaatst.
Dit betekend dus dat ik de stats weer opnieuw moest plaatsen :-)
Vorige keer was dat ook het geval. Toen werd ik door FVS op de hoogte gesteld van een nieuwe versie.
Als het zo is dat als Rubia een nieuwe versie plaatst, dat ik dan gelijk een hit heb, dan mag Rubia wel elke dag een nieuwe versie plaatsen :-P

No comments: