Monday, May 09, 2005

Fons even terug gepakt

Thuis gekomen had ik gelijk mijn biljetten ingevoerd. De statistieken zeiden dat ik drie biljetten meer had ingevoerd dan fons.
Gelijk mijn standen veranderd op het forum (signature). Alles helpt :-)

Even TV gekeken en toch nog even gekeken of fons niet stiekem biljetten heeft ingevoerd. Dit was dus wel het geval. Ik ben bang dat ik de strijd definitief ga verliezen, hoewel fons heeft gezegt dat hij het rustiger aan gaat doen, maar morgen is de laatste werkdag van de week. Ik ga een paar dagen vrijaf nemen, daarom kan ik niet de "grote" hoeveelheden invoeren. Ik ga namelijk geen biljetten pinnen, alleen om het invoeren. De biljetten die ik invoer gebruik ik om te betalen, of komen van mijn werk.

BTW Ik heb de standen weer terug gezet naar 9 en 47 :-(

Misschien komt het wel weer zo ver dat ik de standen naar boven kan bijstellen :-)

No comments: