Sunday, May 08, 2005

Nieuwe versie van NIG

Kevertje had gisteren problemen met het statistiekprogramma van Rubia / Bobtail
Daar had hij / zijn een vraag over gesteld op het forum van EBT.

FotoVideoStore had die beantwoord en ik beantwoode het met de opmerking of hij / zij wel de laaste versie nig117 had.
Kevertje had inderdaad de versie 117 en probeerde het vandaag og een keer, dit keer zonder poblemen.
FotoVideoStore wt ook nog te vertel dat Bobtail een nieuwe versie van NIG of NoteInformationGenerator op het net had gezet.
Zoals iemand die alles gelijk wil uitproberen, ga ik gelijk de nieuwste uitproberen. Ik besloot ook gelijk de nieuwe stats op het forum te zetten.
Dit duurt klein poosje. Hierna ging ik even het forum lezen, toen las ik dat FotoVideoStore een dag eerder dan normaal (vanwege vakantie) zijn stats van de positieve hitratio had neergezet. In deze forum-mededeling schreef hij ook dat hij net te vroeg was om dhit tussen Burdie (Ik dus) en Rubbi€_nl niet kon meenemen.

Ik had zelf nog niet door ik mijn 57ste hit had gescoord. Het betekende wel dat ik de statistieken weer opnieuw moest maken -)

Fons is me nu daadwerklijk voorbij gestreven. Ik sta nu 47ste internationaal en 9de nationaal. Fons heeft me wel medegedeeld dat zijn vakantie over is en dahij niet meer zo veel tijd heeft om zoveel biljetten in te voeren. Dus er bestaat een kleine kans dat ik Fons tzt weer inhaal.

Mijn hitratio staat nu op 363.37 en over heel EBT op 524.75

No comments: