Thursday, May 12, 2005

Hit 60 is binnen

Ik kwan online en Ralf_ebt kwam me feliciteren.
Ik was niet jarig, dus vermoede ik dat ik een Hit had, dus moest snel even kijken op de site.

En ja hoor, janmole had een biljet van mij gevonden. Het was mijn 60ste hit. Toch wel een hele mijlpaal.

Met deze hit ben ik op een hitratio gekomen van maar liefst 347.65 de laagste stand die ik heb behaald.

De ratio van de totale EBT schiet ook aardig naar beneden. de stand ik nu 516.96 gaan lekker snel in de richting van 500 biljetten. Een enorme prestatie.

Ralf had nog 70 biljetten gevonden. Hij wilde zijn weekrecord hoger zetten. Hij had tot 00:00 uur de tijd, want dat is de deadline die Venga aanhoud om zijn stats van de top 50 beste nederlanders aan te maken.

Via MSN kreeg ik een bericht met "Goal!". Ik wist dus dat hij een hit had, want er was geen voetbal op TV :-)
Hij had een hit met iemand uit Maastricht, zijn eerte met de provincei Limburg. Dat is weer goed voor zijn Provincie Bingo :-)

No comments: