Monday, June 06, 2005

Weer twee hits op 1 dag

De echte naam van cornjac is Cees. Nu kreeg ik een berichtje in de mailbox dat cees een biljet van mij gevonden had in Baarn. Dit is natuurlijk een andere Cees, maar toch een leuke anecdote.

Toen ik mijn eigen biljetten invoerde, kreeg ik ook een mededeling dat 1 van die biljetten een hit was. Deze was 200 dagen terug door Lexus ingevoerd. Mijn Hitratio is al lekker gezakt naar 318.28. Nog even en ik kom niet meer voor in de lijst van 250 hoogste hitratio's die bijgehouden wordt door HNL. Ga even kijken op wat voor plaats ik sta.

De standen zijn vandaag nog niet bijgewerkt (wordt dagelijks door HNL verzorgt) en met de vorige hitratio van 326.39 was ik al gezakt naar plaats 220. Met de twee hits van vandaag zak ik weer wat, maar blijf nog keurig in de top 250

De maand is nog maar erg jong en ik heb al 4 hits deze maand, Ben hard toe naar mijn succesvolste maand. Voorlopig is dat nog de maand Februari van dit jaar met 10 hits.

De hitratio van geheel EBT is in twee maanden tijd met 100 gezakt. Op 1-4 was hij nog 573 en een beetje, nu staat hij al op 470,60 en gaat ras omlaag

No comments: