Saturday, June 18, 2005

Dikke pluim voor de webmasters

Gisteren bij thuiskomst werd ik verrast met een bounce e-mailtje met de mededeling dat MM8_NL een biljet van me had terug gevonden.
Zoals altijd keek ik gelijk naar de gegevens en zag tot mijn verbazing dat deze gemoderated was. Verbaast dat ik was ging ik gelijk een e-mailtje sturen de webmasters om opheldering te vragen en met het verzoek of de moderated bill kon worden terug gezet als interesante hit.

Nadat ik mijn eigen biljetten had ingevuld (hier zat overigens ook een hit bij) ging ik naar het forum toe. Hier las ik dat MM8_NL even verbaast was dan mij. Hij had ook al een e-mailtje gestuurd.
Via Venga (een moderator van het forum en de persoon die mij kortgeleden heeft ingehaald) kregen we te horen dat een hit die er korter gedaan heeft dan 24 uur automatisch wordt gemoderated. Dit biljet heeft er 22 uur over gedaan.
Venga adviseerde ons ook om via een engelse tread Suspencies users and bills een verzoek in te dienen voor het terugzetten naar de interesante hits.

Zoals gewoonlijk na een hit was ik weer aan het stoeien met mijn statistieken. In de tussentijd keek ik weer even naar mijn gegevens en zag dat de moderated hit binnen no time was veranderd naar Interesante hit.

Via deze kant wil ik dan ook de webmasters bedanken voor al hun goede werk

No comments: