Saturday, June 11, 2005

Kiki heeft de 8.000.000ste biljet ingevoerd

Kiki uit Duitsland heeft de 8.000.000ste biljet van heel EBT ingevoerd.
Weer een hele mijlpaal voor EBT.
Peter_at was weer goed (derde maal achter elkaar en vierde maal in totaal) met het raden van het tijdstip wanneer we deze mijlpaal gingen behalen.
In eerste instantie was mijn schatting dicht in de buurt van hem, maar hij heeft zijn schatting bijgesteld daar in de laatste paar dagen een flink aantal biljetten (fakers) zijn verwijderd door Avij.

Vandaag vier ik mijn tweede jaar als EBTer. Mijn tussenstanden zijn:

22193 Biljetten en 70 Hits wat betekend hitratio van 317.04 en gem. invoer 30.36pd

Vorig jaar was het:
8623 Biljetten en 13 Hits wat betekend hitratio van 663.31 en gem. invoer 23.56pd

Het laatste jaar is de gemiddelde invoer 37.18 per dag geweest. en de hits vliegen me bijna om de oren :-)

Misschien kom ik later terug met meer cijfertjes

No comments: