Friday, April 22, 2005

Veel te vieren vandaag

Vandaag was het een succesvolle dag. Vandaag hebben hjkmans en ik (Burdie) de mijlpaal berijkt van 20.000. Ik was iets eerder dan hjkmans en ben hem in totaal ook voorgebleven. Dat wil zeggen dat ik van hem plaats 8 nationaal en plaats 43 internationaal heb overgenomen.
Ik ben wat meer gaan invoeren, want over de eerste 10.000 heb ik 405 dagen over gedaan, voor de laatste 10.000 had ik slechts 276 dagen nodig.

Met de laatste biljetten had ik ook een biljet die al door BaliBennie was ingevoerd. Het was mijn 55ste hit. Dit was BaliBennie's (40 hits nu) eerste hit van een biljet die hij niet van de bank had, maar gekregen asl wisselgeld van een winkel.
Dit laatste heeft hij mezelf verteld via MSN. Cornjac was op datzelfde moment ook met beide aan het praten via MSN :-) Wat een uitvinding is internet toch. Cornjac vierde zijn 50ste hit vandaag.

No comments: