Wednesday, April 20, 2005

Hit 54 is binnen

Bij het inkloppen van de Eurobiljetten in een exelbestand op mijn werk, zag ik een biljet waar met rode letters aan twee kanten het adres van de EBT site vermeld stond.
Ik dacht bij meself: "Dat is een zekere Hit" en ja hoor. Thuis gekomen kon ik haast iet wachten om mijn biljetten in te voeren. Jacco uit Dordrecht was degene die met rode pen op het biljet had geschreven. Het biljet had in 22 dagen 54 KM afgelegd.

Deze hit brengt mijn hitratio op 367,98. Het laagste wat ik behaald heb.
De hitratio van heel EBT staat op het moment op 550,24. Zakt ook aardig :-)

Ik nader de 20000 grens en heel EBT nadert de 7.000.000 grens.
het verschil met hjkman is op het moment 85 biljetten. Hij is ook nog niet de 20000 gepasseert. Misschien berijk ik eerder deze grens. We zijn er beide dicht bij.

No comments: