Wednesday, April 13, 2005

Druk met andere dingen, maar hits blijven komen :-)

Gisteren had ik weer een biljet gevonden, die al ingevoerd was. Dit was mijn 53ste hit.
Qua hits betreft belooft April weer een mooie maand te worden. Dit was namelijk al de 4de van deze maand. Mijn hitratio is gedaald naar 370.85 (voor de invoer van vandaag)

De Hitratio van de totale EBT gaat ook aardig naar beneden. die staat op het ogenblik (na het scoren van mijn hit) op 562.30

Hit nummer 53 was een hit met Balibennie. Hij heeft hem in Dalen ingevoerd en dat ligt volgens mijn gegevens in Drenthe. Dit was de eerste hit met de noordelijke provincies. Goed voor de Bingo. Sta nu op 8 van de 12.

hjkmans voelt denk ik de hete adem van mij. Ik probeer hem in te halen. Gisteren na het invoeren van mijn biljetten verschilde we nog maar 149 biljetten. Toen ik mijn statistieken geplaatst had keek ik weer, en toen verschilde we 249 biljetten. Had hij/zij stiekum zitten invoeren. Na de invoer van vandaag verschillen we 255 biljetten, dus hjkmans heeft ondertussen ook weer zitten invoeren. De strijd is nog niet gelopen. Moet er nog hard aan werken om hem/haar in te halen.
Door de drukte heb ik twee dagen vrij genomen/gekregen. Dit betekend wel dat ik weinig of geen biljetten kan invoeren om de simpele redenen dat ik de biljetten niet zie :-(
Edit: had verkeerd gekeken. verschil is 155. Slaat de vermoeithei toch toe?

Ik treur niet, want de dingen die ik te doen heb zijn een beetje belangrijker dan EBT (hoewel dat haast niet moegelijk is ;-) )

No comments: