Thursday, March 10, 2005

Na 20 dagen .......

Ik begon al ongerust te raken, maar na 20 dagen was het gelukkig zo ver.
Hit 47 verwelkomde me bij het binnen komen en Cornjac had me een PM gestuurd. Hij had zelf ook 1 hit (eigenlijk waren het er 14 hits, maar 13 waren gemonorated) en wel met Fonzie.

Na een hit ga ik zoals gewoonlijk mijn stats bijwerken, maar EBT heeft een andere opzet met het laten zien van je eigen hits. Bobtail / Rubia had vandaag ook de NIG veranderd. ik kon de hits niet in mijn stats krijgen.

Gelukkig was Bobtail online op de IRC room #ebt. zij zei tegen me dat de hits ook een CSV file was. betekende dus dat ik niet goed gelezen had

Nu zijn de stats bijgewerkt en kan je ze zien op het forum en op mijn profiel van EBT

Nog een ander positief bericht, Ik heb vandaag weer plaats 42 internationaal berijkt. Misschien morgen of overmorgen na plaats 41. maar dat ligt helemaal aan helge. Als die niets of maar een paar invoert, ga ik hem weer voorbij

No comments: