Tuesday, March 22, 2005

Hit 10777 is mijn hit

Vandaag kwam ik op mijn werk een biljet tegen met een stip van een viltstift in de letter O van EURO aan de voorkant.

Ik dacht (en had de stille hoop) dat dit misschien wel door een EBTer was gedaan.

Thuis aangekomen bleken mijn vermoedens juist. Lian van team Ans had dit biljet 165 dagen ingevuld. Het biljet heeft 73 KM gereist. Er zaten 12 dagen tussen deze hit en de vorige hit.

Met deze gegevens is het een redelijk gemiddelde hit in alle opzichten (tot nu toe) want de gemiddeldes zijn:
Aantal dagen onderweg: 158 dagen
Aantel kilometers: 73 KM
Wachttijd met vorige hit: 13.5 dag

Ik had vandaag ook een terleurstelling te verwerken. Er is namelijk een Fin die net iets meer heeft ingevuld dan mij. Hij/zij heeft me verdrongen naar de 44ste plaats internationaal.
Het is redelijk moeilijk aan de (semi)top. er komen steeds meer massainvoerders aan en ik hoop dat ik nog een tijd in de top 50 kan blijven

No comments: