Wednesday, March 30, 2005

Hit nummer 49 is binnen

Als ik van mijn werk thuis kom is het eerste wat ik doe mijn computer opstarten en mijn e-mail bekijken.
Vandaag was er geen melding dat ik een hit had.
Dan maar mijn biljetten invoeren (Ik verstuur de data van mijn werk per e-mail)
Ook geen hit.
Daarna ben ik naar de statistieken gegaan om te kijken wie er allemaal een hit heeft gehad, om eventueel mensen te gaan feliciteren.
Tot mijn verbazing zie ik mijn naam staan. Dieter uit het duitse Rheine heeft een biljet van mij ingevuld, net nadat ik klaar was met het invoeren van mijn biljetten.

Dat biljet had 465 dagen nodig om de 183 Kilometer af te leggen

Dit keer had ik maar 7 dagen hoeven te wachten. in die 7 dagen heb ik wel 440 biljetten ingevoerd. Dit houd in dat de hitratio een beetje is opgelopen nar 389.24

Dit is nog ruim beter dan de totale hitratio want die staat namelijk op 581.87 = 6547804/11253

No comments: