Sunday, February 19, 2006

Westinghouse haald me uit een diep dal

Het is al weer een tijdje geleden dat ik hier wat geschreven had. Meestal schrijf ik hier wat als ik een hit heb en die lieten het de laatste tijd een beetje bij zitten.
Westinghouse zorgt ervoor dat ik uit een neerwaardse spiraal kom en zijn 700ste hit mijn 140ste hit wordt. hiervoor had ik maar liefst 14 dagen op moeten wachten en heb in die tijd meer dan 650 biljetten ingevoerd. Mijn hitratio is dan ook licht gestegen naar de 229.70. Hoop dat de hits nu weer als vanouds vallen zodat de hitratio weer gaat dalen ";-)

Westinghouse en ik zijn al 4 keer hitpartner met elkaar, maar we hebben nog geen heen en weertje. Word dus ook tijd dar ik een biljet van heb vind.

Ik ga weer met goede moed verder en hits zoeken. Hopelijk komt mijn volgende bericht sneller.

Ik ben met een project bezigen denk er sterk over om deze weblog in het vervolg in het engels te schrijven. Mijn engelse taal is niet zo bloemrijk, maar ik ga het wel proberen.

Als je het jammer vind dat ik van taal ga overstappen, kan je altijd een opmerking plaatsen

No comments: