Tuesday, February 21, 2006

Franse hit

Ik ben in extase, daarom maar even in het nederlands :-)

Eindelijk heb ik een actieve hit, na lang wachten. Hoewel ik de shortcode via de eenvoudige weg moest invoeren (kennelijk heeft varap de shortcode verkeerd ingevoerd) kreeg ik een melding dat ik een hit had. Ik had een biljet terug gevonden van varap uuit Chambéry Frankrijk. Het biljet heeft er 227 dagen over gedaan om de 752 KM af te leggen.
Nu heb ik al met 6 verschillende landen een hit. Nederkabd, België, duitsland, Finland, Spanje en nu dus ook Frankrijk :-)

Ik had een beetje een voorgevoel, mede door het lange wachten dacht ik namelijk dat er of een hele mooie hit aankwam, of dat er een hele mooie reeks aankwam. De mooie hit heb ik al binnen, maar dit weerhoud het natuurlijk niet dat dit de eerste is van een mooie reeks :-D


Edit: Dit bovenstaande net allemaal geschreven en toch even terug kijken naar de hits die gevallen zijn, zie ik daar toch mijn naam weer staan :-) gap€rij heeft een biljet van mij gevonden. Kan ik weer de stats (die ik net af had) in orde maken. ik heb het er graag voor over. No twee van de mooie reeks????

No comments: