Tuesday, January 03, 2006

Het belooft een goed EBT jaar te worden

2006 is nog maar net begonnen, en er zijn al hele mooie dingen gebeurt.
Gisteren had Ans haar kwart miljoenste biljet ingevoerd. Mede daardoor stond er een stukje in de Telegraaf van vandaag. Een collega liet me het stukje lezen :-)
Waarschijnlijk door het stukje in de Telegraaf werdt Ans uitgenodigd voor een intervieuw bij 3FM en bij Radio 538. De EBT site is meerdere keren genoemd en vermeld. Als resultaat zijn er meer dan 290 nieuwe Nederlanders EBTer geworden. Één van die mensen is bastiana uit het Friese Burgum.Hij/zij heeft al meer dan 59 biljetten ingevoered. 1 ervan had ik al eerder ingevoerd, dus was op zijn/haar eerste EBT dag al gelijk een hit. Voor deze hit had ik zelf ook al twee hits gevonden. dat betgekend dus dat ik voor vandaag al op 3 hits sta :-D

Gisteren had ik ook een hele mooie hit. Lalis had een biljet van me terug gevonden in Spanje. Hij had er 369 dagen over gedaan om de 1121 KM af te leggen.

Je ziet het, al met al mag ik totaal niet klagen voor het begin van het jaar :-D

No comments: