Sunday, January 22, 2006

'Finnisch Meeting' op 18-maart

Ik ben terug van weggeweest en heb al verschillende achterstanden ingehaald. De stats hoefde ik niet bij te werken want tijdens mijn twee weken afwezigheid heeft niemand een biljet van mij terug gevonden ;-(

Ik had gezien dat Fons een 'Finse Meeting'organiseert op 18 maart en dat de Internationale meeting ergens in Augustus plaats vind in Amsterdam. Het klinkt misschien gek, maar door omstandigheden kan ik nu nog niet zeggen of ik bij één of beide aanwezig kan zijn.

Ik kom net terug van Ierland, Het is een zeer mooi land maar een zeer 'poor EBT Country' Mijn biljetten die ik van de week had ingevoerd waren nog te zien in de laatste 330 biljetten. hier moet wat aan gedaan worden.
Ierland heeft nu in totaal 52094 biljetten ingevoerd en heeft 1066 users (een hele hoop inactief) Fjon (de top user0 heeft 4817 biljetten ingevoerd en staat op plaats 428 internationaal. Ierland heeft 41 hits, waarvan 17 internationaal en 1 triple.
Dat is één klein voordeel van een EBT-poor country, alles kun je nog tellen.

Ik heb nu 175 biljetten in Ierland ingevoerd en met deze biljetten zou ik op de 42ste plaats staan op de Ierse lijst.
Ik denk er sterk over om van Ierland mijn missie van te maken. Fjon wordt dan nr twee en ik hoop dat hij het niet erg vind.

Tijdens mijn 'afwezigheid' heeft Rubia/bobtail haar Tool NIG opgeleukt en heeft versie 1.45 uitgebracht.
FVS heeft het heen en weer gekregen en heeft twee topics hiernaar vernoemd :-) Dit houd in dat wer werk aan de winkel is en ik moet gaan uitspitten met wie en met welke plaatsen ik een heen en weertje heb :-)

No comments: