Wednesday, September 21, 2005

Carnager heeft 'onze' biljet online gezet

Carnager, die drie dagen geleden een biljet zag met een URL erop, die toen naar de EBT website was gegaan en verslaaft begint te worden van het invoeren van biljetten, heeft onze hitbiljet gescand en hier online gezet :-)

Vandaag was mijn eerste werkdag. Veel biljetten lagen klaar om genoteerd te worden. ben nog niet aan alle biljetten toegekomen, maar 1 van de biljetten die ik vandaag invoerde was een hit.

Dat betekend weer werk aan de winkel, mijn stats uitwerken. Helaas ben ik nog niet zover gekomen, want na vakantie heb je nog wel hier en daar wat achterstanden.
Zo ook het geval bij mij. De Top 10 van Noord-Holland moest worden bijgewerkt. Rufes was zo behulpzaam om de standen van vorige week vrijdag naar mij toe te zenden, zodat ik de standen van deze en de vorige week kon bijwerken.

Morgen ga ik de stats wel bijwerken

No comments: